callcenter agent

Team Leader Call Center

De nieuwe collega wordt verantwoordelijk voor het callcenter, dat bestaat uit een technisch team en after-sales service (B2C).

Onze klant bevindt zich in de buitenwijken van Brussel en is op zoek naar een kandidaat die zijn team van callcentermedewerkers zal leiden en de beste relatie met de klant zal onderhouden.

Jouw verantwoordelijkheid

Als teamleider zijn je belangrijkste taken:

Beheer:

Beheer van werkdruk en planning, afwezigheidsbeheer, teambeoordeling, beheer van programma-compliance, personeelsondersteuning en -ontwikkeling, teamtraining / coaching, teamvergaderingen.

Vervolgacties:

Klachtenbehandeling, klantrelatiebeheer

Gebruik dashboards voor kwaliteits- en productiviteitscontrole

Rapporteren aan management (doorlooptijd, impact op vertraging, etc.)

Samenwerking:

Aanbevelingen voor optimalisatieprocedures

Contactpunt tussen afdelingen om klantendossiers op te lossen

Jouw profiel

Om deze functie met succes uit te voeren, is het belangrijk om de volgende vaardigheden te hebben:

Meerdere jaren ervaring in een callcenter en de eerste ervaring in het managen van een callcenter-agententeam.

Bewezen multi-channel klantrelatie-ervaring (klantgericht)

Volledig tweetalig NL / FR

Bekwaam in bedieningsprocedures met betrekking tot callcenter- en MS Office-toepassingen

Goede mondelinge en schriftelijke communicatie (intern en extern zelfvertrouwen)

Pragmatisch en ontvankelijk voor de dagelijkse realiteit

Organisatorische competentie, prioriteitsmanagement

Analyse- en synthesemogelijkheden

Ondernemend en oplossingen bieden voor verbetering

Ons aanbod

Een ambitieuze kans om te werken in een snelgroeiend bedrijf. Innovatie, service, klanttevredenheid, respect: deze waarden zijn de waarden die elke medewerker hooghoudt en die zijn bedrijf al tientallen jaren succesvol maken.

Word lid van een professioneel team dat ervaring deelt en veel ruimte heeft voor overleg.

Ze bieden aantrekkelijke salarispakketten, samen met secundaire arbeidsvoorwaarden zoals groepsuitkeringen en ziekenhuisverzekeringen.



https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html

Comments are closed.