Dit is een vraag die ik vaak zie verschijnen op veel fitness forums. Bouwen proteïne shakes echt de spieren op? Het antwoord is ja.

Hoe snel shakes de spieren kunnen opbouwen, hangt af van de ingrediënten je gebruikt. Algemeen gezien zijn er drie types van proteïne shakes die je kunt maken.

Type 1: Wei proteïne shakes.

Wei proteïne is de beste kwaliteit proteïne die je kunt vinden. Het wordt gemakkelijk opgenomen door het lichaam en wordt als de meest effectieve beschouwd onder de drie mogelijkheden. En toch, je moet wel bereid zijn om elke maand enkele honderden euro’s neer te tellen om te investeren in wei proteïne poeder. Hoogwaardige producten kunnen behoorlijk duur zijn!

Type 2: Dierlijke proteïne.

Je kunt eieren en melk aan je shake toevoegen om een voedingrijke drank te maken. Deze proteïnen zijn van dierlijke oorsprong. Toch bevelen veel fitness deskundigen geen melkproducten aan. Ze zouden niet zo goed functioneren als plantaardige proteïnen of wei proteïnen.

Type 3: Plantaardige proteïne.

Natuurlijk zijn er ook proteïnen die van planten afkomstig zijn. In plaats van melk in je shake te gebruiken, kun je ervoor kiezen om soja melk te gebruiken. Gebruik honig, fruit en groenten in je shake en je verkrijgt een proteïne- en vitaminerijke eiwit shake.

Begin met op zijn minst 1 shake per dag te drinken, liefst ’s morgens. Vanaf het ogenblik dat je resultaat ziet, kun je overschakelen naar 2 shakes per dag – 1 ’s morgens en 1 ’s avonds. Zorg dat je verschillende recepten in voorraad hebt, zodat je het niet beu wordt om shakes te drinken.

Wil je weten hoe je groter en gezonder kunt worden ? Bezoek dan onze website om meer informatie te weten en eventueel eitwitshakes te kopen.

http://247voedingssupplementen.nl/

Comments are closed.